9 Aralık 2013 Pazartesi

ÖDEV VE HATIRLATMA

Değerli öğrencilerim 2.Ünite olan Madde ve Özellikleri bitti. Defterlerini kontrol ettiğim sınıflarda notlarında eksiklik olan çok sayıda öğrencimin olduğunu gördüm. Derste yazamayanlar bu blogdan yararlanarak notlarını tamamlasınlar, internet erişimim yok diyorsanız tabletlerinizde kayıtlı olan kitaplarınızdan yararlanarak ünite sonundaki özetleri yazabilirsiniz (sayfalar 74,75) ama görsellerin eksik olduğunu göreceksiniz ,özellikle grafiklere yer verilmemiş, onları da eklerseniz tamam olacaktır. 

Ödevlerinizi her zaman ders kitabınızdaki konu sonunda yer alan   kendimizi değerlendirelim bölümünden veriyorum, yani ödevlerinizin ne olduğunu da biliyorsunuz ( sayfalar 37, 40, 41, 42, 50, 70, 73, 76, 77, 78 ) ve kitaplarınızdan yararlanarak  yapmalısınız.

Yaprak testlerimiz de var . Kazanım kontrol ve ödev testlerinde 1,2,3,4 yapılmış, üzerine isim yazılmış ve zımbalanmış olarak haftaya teslim edilecek bilginiz olsun.

 Son olarak bir ödeviniz daha var: Kılcallık, yüzey gerilimi, adezyon ve kohezyon kuvvetlerini gözlemleyebileceğimiz durumların fotoğraflarını çekerek ya da videolarını  yaparak getirmenizi istiyorum.

Verilen tüm ödevler birer performanstır. Performans notu verebilmem için ödevlerinizi görmem gerekiyor. Çalışmalarınızda mutluluklar ve başarılar diliyorum . Katkılarınızdan  dolayı hepinize teşekkür ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder